Generalforsamling i "Birka´s Festudvalg"
d. 29.5.2017 kl. 19.00 i "Birka"
Jane bød velkommen.
Linda valgt som dirigent
Allan valgt som referent
Generalforsamlingen konstateret lovlig indkaldt
Jane fremlagde
status for økonomi, da regnskabet er underlagt h/f Ny Løvhøj, skal det ikke godkendes, men der var ingen indsigelser.
Der
var lidt snak om hvilken dato vores jubilæum skulle afholdes, man blev enige om det skulle være d. 19 august 2017 (sæt kryds i kalenderen)
Ruth og Torben stiller telte til rådighed. Der efterlyses folk til hjælp med opstilling.
Der efterlyses generelt hjælp
til arrangementet, henvendelse til festudvalget, tak.
Der lejes en toiletvogn hos kommunen, pris kr. 1000.- (incl. transport og tømning)
Maden vil blive leveret af "Madbiksen" i Hansted, pris kr. 125.-
(Hvad prisen for selve arrangementer vil blive er ikke fastlagt, men under alle omstændigheder ligger det fast at der skal betales ved tilmelding)
Vi efterlyser nogen der kan lave noget for børnene, skattejagt, bål o. lign.
Vi skal lave liste over hvem der
skal inviteres.
Der efterlyses "sponsergaver" til lotteri, auktion og skattejagt.
ALT KAN BRUGES 🙂
Jane genvalgt som kasserer
Jytte har trukket sig, Ruth, have 1 valgt. Søren genvalgt
Hanna valg som sup
Ingen indkomne forslag
Eventuelt: Der vil blive lavet div. arrangementer i "Birka" fremadrettet, dart, fællesspisning o.lign. Har du ideer så kom frem med dem, henvend
dig til Festudvalget.
Referat underskrevet i protokollen.