Generalforsamlings ref. 2017

Generalforsamling i "Birka´s Festudvalg"

d. 29.5.2017 kl. 19.00 i "Birka"

 

Jane bød velkommen.

Linda valgt som dirigent

Allan valgt som referent

Generalforsamlingen konstateret lovlig indkaldt

Jane fremlagde status for økonomi, da regnskabet er underlagt h/f Ny Løvhøj, skal det ikke godkendes, men der var ingen indsigelser.

Der var lidt snak om hvilken dato vores jubilæum skulle afholdes, man blev enige om det skulle være d. 19 august 2017 (sæt kryds i kalenderen)

Ruth og Torben stiller telte til rådighed. Der efterlyses folk til hjælp med opstilling.

Der efterlyses generelt hjælp til arrangementet, henvendelse til festudvalget, tak.

Der lejes en toiletvogn hos kommunen, pris kr. 1000.- (incl. transport og tømning)

Maden vil blive leveret af "Madbiksen" i Hansted, pris kr. 125.-

(Hvad prisen for selve arrangementer vil blive er ikke fastlagt, men under alle omstændigheder ligger det fast at der skal betales ved tilmelding)

Vi efterlyser nogen der kan lave noget for børnene, skattejagt, bål o. lign.

Vi skal lave liste over hvem der skal inviteres.

Der efterlyses "sponsergaver" til lotteri, auktion og skattejagt.

ALT KAN BRUGES 🙂

Jane genvalgt som kasserer

Jytte har trukket sig, Ruth, have 1 valgt. Søren genvalgt

Hanna valg som sup

Ingen indkomne forslag

Eventuelt: Der vil blive lavet div. arrangementer i "Birka" fremadrettet, dart, fællesspisning o.lign. Har du ideer så kom frem med dem, henvend dig til Festudvalget.

 

Referat underskrevet i protokollen.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

04.10 | 15:50
Forside har modtaget 2
13.08 | 15:43
Generalforsamlinger har modtaget 1
Du kan lide denne side